Saturday, December 26, 2009

1 jour avant depart

Il ne me reste qu'une journee avant de prendre l'avion. Tout est fait sur mes "to do". Je dois finaliser les baggages, je ne realise pas encore que je m'en vais au dakar!! Mais demain je le passe avec ma fille pour decrocher un peu.
Un dernier merci a tout le monde qui ont aider! On se reparle de Buenos Aires.
Surveiller la presse et le nouvelliste dans le coin du 31 dec.
Bonne annee, que ce soit une annee de realisation de reves.

One day prior to my departure. I did all my todo's and averything seems to be in order. I dont realize yet that I am about to return to the Dakar. It will come once seating on the airplane.
Tommorow I will be with my daughter and try to think of something else.
A last thank you to all my sponsor and friends. next post from Argentina
Happy new year and make it a year of dream accomplishment!

No comments: